Strefa czasowa UTC

Nowy temat Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Witam wszystkich forumowiczów. Mój brat, który uczy się w gimnazjum, robił projekt typu: ‘’W roku 2016 odnajdę swoją pasję!’’ i w sumie zorientowałem się, że mnie nie pociąga nic konkretnego. Nie mam hobby, zainteresowań. Czy moje życie jest nudne? Mam 19 lat, za chwilę zdaję maturę i w sumie nie wiem nawet, na jakie studia się wybrać. A Wy co lubicie robić w wolnym czasie?

Awatar użytkownika

Byłem kiedyś w podobnej sytuacji życiowej. Pewnego jednak razu wynajęliśmy z rodzicami wygodny domek letniskowy w Wielkopolsce, a konkretnie w Żninie. Tam poznałem Klaudię. Jesteśmy razem już od dwóch lat i to jest chodząca energia, moc, siła! To dzięki niej zachciało mi się próbować nowych rzeczy, zwiedzać, skakać, latać, wszędzie! Ona mnie zaraziła pasją, do koni, do zwierząt, natury. Teraz studiuję ochronę środowiska i z tym wiążę przyszłość.

Awatar użytkownika

Ja nie mam zbyt oryginalnych zainteresowań, albowiem interesuję się sportem. W wolnej chwili próbuję nowych dyscyplin, ścigam się, rywalizuję, trenuję, oglądam, inspiruję się.

Awatar użytkownika

Widzisz, mnie nawet sport nie pociąga. Chociaż w sumie, nigdy nie miałem z nim bezpośredniej styczności. Może wszystko zmieniłoby się, gdybym spróbował. Co do natury – uwielbiam, kiedyś korzystałem z tej oferty: http://www.brzezina-agroturystyka.pl/wczasy-nad-jeziorem/ i właśnie tam poczułem, że chcę kiedyś mieszkać w takim zacisznym miejscu, pośród natury, najpewniej na wsi.