Strefa czasowa UTC

Nowy temat Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość

Mój bratanek ma niedługo komunię i chciał, żeby mu kupć jakis model do sklejania i jego rodzicom się ten pomysł bardzo spodobał. No i teraz nie wiem gdzie szukać, czy macie pomysł, gdzie jest jakiś sklep internetowy? Jestem kompletnie zielona.

Awatar użytkownika

Trochę dziwnie ze strony rodziców, że nie chcą, żebyś mu kupiła jakiejś pamiątki z komunii. To twój bratanek, więc bardzo bliska rodzina i moim zdaniem od zwykłych prezentów są urodziny albo inne okazje. Na komunię powinny być prezenty religijne.

Cóż, ja nei chodzę do kościoła to nie wiem co się daje. Wiem tylko, że chcę mu podarować coś, z czego naprawde się ucieszy a nie coś co wyląduje na dnie szafy tak jak moje „regilijno-komunijne” prezenty. Tak więc jeśli ktoś ma coś faktycznie do dodania to powiem, że szukam głównie modeli ciężarówek do sklejania. Jeśli ktoś coś wie to poprosze.

Awatar użytkownika

My również daliśmy gościom dowolnośc, jeśli chodzi o prezenty tylko zastrzegliśmy, żeby nie były za drogie. Nie podoba mi się obecna moda na kupoanie bóg wie czego na komunię ani w ogóle dla dziecka. Poza tym poprosilismy, żeby różnicę w cenie wpłacić na wybrane schronisko dla psów i kotów, więc coś dobrego z tego też wyniknie. Co do twojego pytania, obejrzyj sobie tu: http://agtom.eu/13-materialy-i-akcesoria , na pewno jak poszukaszz to znajdziesz fajne modele. Ja w każdym razie znalazłem.

Awatar użytkownika

W tym sklepie spokojnie znajdziesz coś dla dziecka. Są okazy firmy Italeri dla odrobinę bardziej zaawansowanych i dla początkujących. Generalnie kazdy może zacząć swoja przygodę z modelartstwem i ja ją polecam, mój syn bardzo przez to rozwinał swoje zdolności manualne i moge powiedzieć, że było warto go w to wciągnąć.